Torsdag 28 Maj

hejhej , nu sitter man i skolan och har blivit klar med arbetet som man skullle göra idag, därför jag gör ett litet blogg inlägg .. Väntar på att jag ska åka hem, men jag skulle åka med erica , men det var inte meningen att jag skulle bli klar så här fort, så nu lär jag vänta , antingen ska jag vänta och åka buss med rebecka , eller så ska jag vänta och åka bil med erica , åker med den som är snabbast ;) Har ingen lust att gå till erica nu när det spöregnar , och vill inte åka buss själv.. heehe..  

idag åkte jag till skolan klockan 8 , började med att göra miljöarbetet som vi ska redovisa i månn , jag ska snacka om växthuseffekten. jag ritade bara massa bilder så jag slipper skriva och sånt där tröök ;p
När jag ´kommer hem så blir det kalas :D pappa fyller ... mkt .. ;) haha ! GRATTTIS PAPPA LEIF

nej nu ska jag försöka gå in på facebook , men det går ju sisådäer ;/ byeee!

xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback