Onsdag 13 Maj

Ännu en pissdag i skolan... har fått yttligare en betygsvarning, i matematik ;/ vad är det som händer ;o ? alltså nu är det inte mig det är fel på, utan lärarna !!!! nej usch orkar inte tänka mer på det för jag blir bara så förbannad ..

Efter skolan åkte mamma och jag in till falun , skulle inte göra eller ha ngt specciellt , åkte bara in ändå :) Vi hälsa på moster linda som följde med oss ut och stan och sen fika vi lite på Waynes Coffee :) Jag köpte mig en tunika som jag har kollat på förut , men då fanns det inte i min storlek, nu fanns det så nu köpte jag (Y)
Har sätt lite i skyltfönster men framförallt på internet om matthew williamson for h&m.. Shit vilken cool kollektion lär jag säga, även fast det kanske inte är ngt som jag skulle använda så tycker jag om den :) 

Idag så har Erica och Andreas även fått hem babybilderna på magen :D iihhh! jag blir så glad när jag ser dem :D Dom är så fina och jag är så förväntasfull , kan inte lillen komma ut nu :D



ååå :)<3

Nej nu blire Tv , byee !

xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback