Lördag 21 November

Hejsan :) Idag har jag varit och spelat Junior match i gävle mot Furuvik . Vinst med 4-2 vart det , Härligt ! Helt sjukt kändes som någon annan styrde mina ben , dom hängde inte alls med .. konstigt !?

Jusst nu sitter man i Torsåker och lyssnar på sorlig musik, varför lyssnar man inte på glad musik när man är ledsen ? Mysterium.. Har precis kommit in, var på en promenad med Linn. Kul att träffas och snacka lite :) dåligt att man träffas så sällan när vi bor bara två hus ifrån varandra.. aa jag är ganska ofta i Hofors , men ändå. 
Funderar på att typ lägga sig nu , eller något , har inget bättre för mig , gash vad tråkigt liv jag har :/ Bye!

xoxo/e.j


I tried, I tried, I tried, and I’m trying, Now on the inside it feels like I’m dying....




just so you know :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback