New Life

Jag tror jag har gått upp värsta mycket den senaste tiden, ser så ut iaf , vågar inte ens väga mig .. Så nu ska jag ta tag i det har jag bestämt! Fast vet inte riktigt hur det ska gå till , ska dra ner på godis och läsk. Men det kommer bli svårt nu när det är julmust och lussebulletider :/ Men det ska fan gå ! Har haft väldigt stor mataptit senaste tiden också, vilket också lär bli en ändring på! Jag har ett mål , ett rätt orealistiskt mål egentligen, vilket kan vara en nackdel , men aa .. Jessica Simpson när hon är med i Dukes of Hazzard, Det är mitt mål !


Haha kan inte göra annat en skratta när jag tänker på det,
min mage kan ju aldrig bli sådär platt ..Men ajjaa x)

Ja som sagt, ett rätt orealistiskt mål .. Borde egentligen ha typ Beyonce eller Scarlett Johansson med put mage eller något? Tror fan inte min mage kan bli platt , kan inte tänka mig det iaf. Både Beyonce och Scarlett har superfina kroppar! men jag vill ha mindre rumpa och ben också. Men Beyonce har en riktigt drömrumpa ändå. Men Jusst nu är mina ben superfeta och rumpan är apstor ! Måste bli en ändring allstå , och det lär bli snabbt !



Vackra Beyonce , ett lite mer realistiskt mål kanske !
Fast ändå är det ju inte så stor skillnad..

Aja något sånt på bilderna ovan vill jag iaf se ut inom kort tid !
Påminn mig om ni ser mig äta godis !!!!


Kommentarer
linn teresia yu mei säger:

Alltså Evelina, Du är redan smal! Du behöver absolut inte gå ner nå mer. Och dina ben, snackar du i nattmössan eller du har ju smalare ben än vad jag har typ! :P Och den första bilden på Jessica Simpson såg ju FÖR smal ut bara. :P

2009-11-18 | 10:29:11
Bloggadress: http://yumei.blogg.se/
emma säger:

meen evelina jönsson!! lägg av! säger som linn jag! du är redan smal!

2009-11-18 | 14:27:22
eevelinaj säger:

Hörni sluta nu! Blir irreterad för jag vet att ni säger sådär föratt vara snäll :o Ni behöver inte säga något alls :)

2009-11-18 | 17:40:49
Bloggadress: http://evelinajoensson.blogg.se/
emma säger:

Det är du som ska sluta!! och nej vi säger de inte bara för att vara snäll, utan det är fan verkligen sant också;O

2009-11-18 | 20:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback