Onsdag 18 November

Pissdag har det varit idag ... Gick i skolan halva dagen, var kvar längre än vad jag trodde. Tur att emma kom och hjälpte mig på matten , annars hade jag nog gått tidigare.. Så nu fick jag lite gjort i matteboken iaf, det mästa vart rätt också !! Gick hem efter matten, orkade inte vara kvar ..
Skulle ta vaccinet idag också , men jag fick inte :D jag är ju allerigisk mot vissa saker , och så har jag reagerat på vissa sprutor och sånt . så jag fick inte ta den , det var för stor risk att jag skulle få allergishock eller ngt .. Tur att jag inte tog den i skolan säger jag bara , dom hade ju inte kollat upp sånt där ordentligt !

Ååå nu väntar jag bara på att det ska bli lite mer kväller så man får gå och sova, vill ha en ny dag nu ! 

Förstår om du inte vill nåmera. Det gör mig mer ledsen i denna osäkerhet än att du bara säger ärligt hur du vill ha det.. Förstår om jag inte duger för dig.. men jag, jag älskar dig ♥ 
håll mig hårt eller släpp mig helt!

byee , xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback