Tisdag 24 November

Hallå :) Jusst nu sitter jag hos emelie , vi har bakat lussebullar och pepparkakor. Väldigt tidigt iår, men jag var så sugen på att baka, göra något i huvudtaget. När jag bakar lussebullar gör jag alltid samma misstag och gör dom alledes för stora. Tur att det är gott iaf ! Så nu äre bara att komma på fika hemma hos mig :)

Ikväll kanske det blir att kolla på A-lags match, hockey. Men jag tycker det är grymt tråkigt, så kanske inte ;) Hem till torsåker ska jag iaf, måste hem och sno lite julpynt så vi kan dekorera i grupprummet! När jag var hemma sist så grovstäda jag rummet så det ska bli skönt att komma hem till ett städat rum.

Nej nu ska jag nog gå till Erica, Byeee !

xoxo/e.j ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback