Torsdag 19 November

Hejsan :) Idag har det varit en skön dag i skolan, Torsdagar brukar vara så förjävliga alltså, men idag gick det bra. Första halvan av dagen fick vi skriva frågor och intervjua "invadrarklassen" (Iv-Ik?). Väldigt intressant och gripande. Vissa hade liksom bott i tält i tre år som de inte fick lämna, utan bara sitta i det typ, i 40 graders värme desutom. Vissa fick inte återvända till sitt hemland, då skulle de bli dödade. Vissa fick bygga sina egna hus av sand och vatten !? Alltså det var så intressant att lyssna. Förstår inte hur man kan gnälla ibland, finns så många som har det så mycket värre. Jag borde inte gnälla alls alltså !
Andra halvan av dagen fick vi jobba med lite rester och sen mattelektion, som gick bra. Fick flyt och jobbade ganska mycket.
Efter skolan var det innebandy träning, som också gick ganska bra. Skönt att denna dag har varit bra :)

Åååh så skönt att man har sovmorgon imånn då, börjar 10.40 ! Känner att jag behöver lite sovmorgon. 
Men inte blir jag längre uppe för det heller, ska jag nog krypa ner i sängen nu och kolla på Prison Break ! God natt!

Jusstia måste säga att jag HATAR mitt horoskop nuförtiden, står aldrig vad jag vill att det ska stå, står bara massa hemska saker.. De gillar jag inte :(

xoxo/e.j ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback