Lördag 3 Oktober

Hejsan :) Sitter hos erica har precis varit och kollat på junior match pöjkar . Dom förlora med 6-9 tror ja , men dom gjorde en bra match tycker iaf jag =D
Nu sitter jag och väntar på erica som gör sig iordning , hon ska ut i sandviken och jag ska ner till torsåker och vara kattvakt , så det är tänkt iaf , men jag har ingen lust nu , kul att åka ner dit själv och sätta mig då -.- nejdu..


Idag var jag in på kiwans och kika lite , hittade en jätte fin klänning som var på rea och allt :D men hade tyvär inga pengar med mig så kunde inte köpa den då , kanske blir någon annan dag , men då är den väll slut säkert -.- men aa då spar man lite pengar iaf ..

Bjork Solid Dress SEK 499, Vila - NELLY.COM



Nej nu är jag på skitsugigt humör också, mäst föratt jag lär åka till torsåker -.-

bye , xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback