Onsdag 23 september

Hejsan :) Idag har man varit i skolan. Inte så värst dålig skoldag har det varit idag inte , en lektion individ/samhälle sen dubbeltimme matematik. Så sluta väldigt tidigt . Då gick jag till erica och fick nå ryck och börja städa mitt rum och möblera om , så nu har jag tagit ut soffan från rummet , och ist ställt dit en gaderob, lagt en ny matta . Nu fattas det bara en golvväxt ! picken över i !

Efter städningen vart det en trip till sandviken med mamma. Var in på intersport och köpte ett löparsätt . HAHA ! har sagt till mig själv att aldrig att använda ett såndant , men nu vart det så ändå . hehe^ (Lägger in en blid på det imånn)
Passa på att köpa en matta till rummet inne på rusta också , toppen !

Nej nu ska jag sätta i en film och njuta av mitt fina rum :) godnatT!

byebye xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback