Torsdag 17 September

Hejhopp :) Igår hade jag ju tänkt att handla , hade planerat lite vad jag skulle ha . Tror ni jag hitta något eller ;O NEEJ !? blir så förbannad , vill ju in med mysiga höstkoftor och sånt i min gaderob nu , så hittar jag ingenting .. Så jag tröstköpte en T-shirt och lite underkläder på gina ..
Förhoppnings vis så ska jag in igen på Måndag , får se om det kanske blir gävle då ist .



Jusst nu har jag kommet hem från skolan sitter hos erica och väntar på att det ska bli träning snart ! så jag får åka hem till torsåker igen , och sova , är så hilma trött nu alltså , kanske ska ta sig en liten tupplur..
Skönt att imånn har man typ inga lektioner på förmiddagen , Samhällskunskap har jag efter lunch , får se om jag hinner med den , ska nämligen och klippa håret imånn, äntligen ska man klippa luggen lite , den är såå jobbig nu -.-

nej nu ska jag halvsova lite :)

byebye xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback