Fredag 23 april

Igår fyllde mamma år, grattis mor ♥

Så igår var det alltså kalas hemma i Torsåker. Känner att jag vill bo hemma ett tag, men jag vill verkligen inte bo just i Torsåker, Är så otroligt jobbigt att gå upp på morgonen.. Så otroligt jobbigt att åka buss.. Så otroligt jobbigt att man blir så beroende av skjuss ;/ Men ack så skönt det skulle vara att vara hemma ändå!

Hade bestämt med tjejerna att vi skulle hyra lokal till sista april eftersom vi inte fick vara hos Erica.. Men nu ska Emelie bort på sista så det blir nog att vara där ist , skit bra vaaaaaa :D

Nej nu måste läsa lite i min bok, har engelska nu, men vissa gör nationella. Hade ingen aning om att vi hade det idag :o Min tur på måndag säkert ... Usch blir så nervös av sånt där jag, speciellt med engelskan för det vill jag vara duktig på!

Kommentarer
MUM säger:

Du kan ju bo hemma så kan du ju köra om du tar tag i och gå handledare kursen 2 flugor i en smäll, men till skolan får du ju ta bussen))

2010-04-23 | 18:09:08
Anonym säger:

men hörru, hur många blir ni egentligen??

2010-04-23 | 21:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback