Måndag 26 april

då är sweet sixteen dagarna snart förbi, imån blir man 17år! Inget speciellt med det tycker jag, men innebär ju att det är 365dagar kvar till 18år, och de smakar ju lite bättre ;)


min sweet sixteen tårta från förra året, riktigt tjusig :)

Idag har åkte jag med pappa hem från jobbet till torsåker, hade en tanke att jag skulle springa till torsåker, men jag ändrade mig och hoppa av i wall och sprang därifrån. har man fått lite träning idag också.
Och nu har jag precis bakat kakor, jag tror dom vart lite feta, och brända.. Men aa skit samma, jag suger på att baka, inte mitt fel ..


mina kakor jag bakat idag, som ser ut som typ potatisar :D

Nu håller jag på att kolla på Top Model, ska gå och kolla klart nu, sen efter det blir det hollywood fruar, undra om man ska spela lite sims efter det, det var ju visst skit längesen det :D

xoxo/e.j ♥

Kommentarer
Emma säger:

Dina kakor var iaf goda :)

2010-04-27 | 19:12:14
Bloggadress: http://sjostrandemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback