Onsdag 14 april

Hejsan :) Igår var en väldigt skön dag, kom jag på nu ! Ingen särskillt jobbig skoldag, massa sol, gymmet med larssa, en promenad med jessica med lite glass, desperate housewives, såå aa en toppen dag ju !
Lära prova ben&jerry glassen som gb har fått ny iår. 26 jävla kronor kostade den !!! Det är ju helt sjukt, sen är det ju kartong papper ist för plast, säkert kartongen som gör att glassen kostar så mycket, dåligt! Men var helt okej god, inte såhär MMMMMM god var värkligen värd 26 kronor. Utan mer, mmm 18 kronor var den lätt värd ;) Så tyckte jag iaf, om ni fattar hur jag menar.


Idag känner jag att det är en bra dag också, Har precis kommit hem från skolan, idag har jag värkligen jobbat asbra! Och det var inte speciellt jobbigt heller. Och nu snart ska jag gå ner på gymmet med rebecka, sen ska jag äntligen hem till torsåker, var så länge sen och saknar att vara hemma.. 

Sitter och funderar över sista april, hoppas det blir fint väder! Så jag kan ha mitt kalas ute på ericas altan, om jag får vara där förstårs :) Jag ska fråga farmor om recept till hennes hemmagjorda daimglass, det tänkte jag bjussa på! Det är så långt i min planering som jag har kommit ;) 


 



378 dagar kvar tills jag fyller arton år! Jag har många nedräkningar nu ja.. 36 skoldagar kvar, 58 om man räknar alla dagar, SOMMARLOV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback