Onsdag 28 april

Hejsan :) Idag har jag gjort den skriftliga delen på nationella provet engelska, kan ju inte säga att det kändes som det gick bra, men ett G blir det nog iaf, om jag har tur!
Efter skolan så följde jag med Andreas till brankåren och sola, sen sprang jag också, de vart bara 3km idag. Men det är ju alltid något.
Och jag färgade nyss ut hårfärg färgat bort den där gräsliga utväxten som ständigt kommer ...

Gud jag som trodde denna vecka skulle gå fort, men inte då.. Längtar så enormt tills på fredag, det ska bli så hilma kul ! Ska ju som sagt fira min födelsedag med dom närmsta vännerna :) awsome!



Nej nu ska jag kila ;) byee !

xoxo/e.j ♥

Kommentarer
Jessie säger:

Det kommer bli fanfreakintastic! :D

2010-04-29 | 11:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback