påsklov

Äntligen är det påsklov, så otroligt skönt! värsta är bara att jag kommer ha tröttnat imån, för då kommer jag inte ha något att göra .. Men tror jag ska soova hela dagen iaf! Sen får man se vad som händer mot kvällningen.

Det är så otroligt jobbigt att heta evelina jönsson just nu, vet varken i eller ut. Vet inte vad man ska tro på ? Vad man ska göra ? Värsta är att du alltid kommer sitta kvar, du kommer aldrig försvinna.. Men man kan ju alltid göra det mindre smärtsamt ;)

ARSELLÖGNARERÖVIDIOTJÄVELSAJAGLÖGNARE?LÖGNARELÖGNARE!

att kalla dig idiot är egentligen en förolämpning mot alla idioter..


Nej nu ska jag försöka somna så man slipper tänka så mycket ... godnatt! xoxo/e.j ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback