Söndag 25 april

Hallå :) Idag har jag hunnit med att vara till lager 157, ätit skit mycket mat, sprunnit och gymmat (Y) På lager hittade jag tyvär inget speciellt, en svart huvtröja, skönt till halvkalla dagar nu. Sen ett par skor som jag kollat på tidigare, så jag kände att dom fick följa med hem nu.


skorna, 350kr!

Nu har jag hållt på att prova massa kläder och har upptäckt åter igen hur låånga ben jag har, onödigt feta nu också, men framförallt långa iaf :o eller framförallt blek kanske ;) 
 

blek långben ;D

Nej nu måste jag försöka sova, imån ska jag lämna in papper om sommarjobb -.- sen skola .. efter skolan blir det att åka hem till torsåker och baka, en viss person fyller år på tisdag :)

godnatt , xoxo/e.j ♥

Kommentarer
Anonym säger:

du har ju hur fina ben som helst! ;b

2010-05-01 | 17:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback