we don't celebrate sundays..

Hallo, eftersom jag inte kan sova så kan jag väll slänga in ett blogg inlägg, har egentligen inget vettigt att skriva men något kan man väll kanske komma på ..
Har kollat på första säsongen av solsidan under kvällen, har bara något avsnitt kvar. Fattar inte hur jag kunde totaldissa den serien först. Är ju askul ju! Är så man ligger och skrattar högt, sen kommer man på sig själv och känner sig dum föratt man ligger själv och skrattar högt.

I helgen då, vad har hänt.. orkhandboll .. aa ♥
så mycket mer har inte hänt .. Så hade visst inget att skriva om den heller.

Nu kom jag på en sak, som jag hatar ! Och det är att jag inte är med personer som jag verkligen vill vara med och träffa oftare.. Och varför jag inte bara skiter i vissa som skiter i en. Jag önskar jag var med jessica oftare tex. vi bor brevid varran och träffas ändå så sällan , jag fattar inte !? Jennifer skulle jag också vilja träffa oftare, det är ju dock lite svårare eftersom hon bor i umeå. Om jag fick ta ledigt och om jag hade haft pengar så hade jag åkt upp till henne! Hälst flera gånger också, tycker det blir alledes för lite man träffas nu ju :( Finns fler personer som jag skulle kunna nämna som man träffas allt för sällan.. Men det är ju lätt att ändra på !



Nej om man åter igen ska försöka sova då, är skola imorgon så det är ju ett måste. Annars kommer jag ju inte komma upp. Imånn blir det nog en sväng ner på gymmet också, väl behövligt. Hur tränar man bort dubbelhakan ? Kan ju inte funka med att prata mycket iaf, för det gör ju jag.. Aja, gonatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback