Fredag 13 Augusti

Fredag 13de idag, hmm undra om man har haft någon otur idag.. Jaa kanske, jag skulle följa med alexander till gävle idag, men glömde mina nyklar så kunde inte de.. Så fick jag gå till bruket och se ut som världens rishög. Ni ska veta att jag verkligen hatar att gå ut när jag känner mig ofräsch, tycker det är hemskt och går med en klump i magen heela tiden, men nu hade jag inget val, lära hämta nyklarna.

Jag vakna upp med världens finne också! Det är nog de som markera att det var fredag den 13. Bra! Då behöver jag nog inte oroa mig de sista timmarna på dagen.


Igår var det myskväll med jessica, emma och antonia. Käka lite pizza och annat gott och kikade på tven, skulle kolla på film, men vi snackade så mycket så det vart helt enkelt inte av. Trevligt var det iaf!
Synd att jessica har hund bara :/ jag sitter nästan och halvdör när jag är hos folk som har långhåriga hundar.. Sitter kvar i mig idag också, nyser var 30 sekund känns det som.


Nej nu ska jag slänga mig i sängen, målar kanske lite, eller slår på en film. Så får jag se om baby kommer och gör mig sällskap sen ♥ xoxo/e.j!

Kommentarer
mum säger:

Ni kanske kan var hos dom som inte har långhåriga hundar, här kanske med lite planering;))

2010-08-14 | 12:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback