Måndag 16 Augusti

Ligger uppe i Ericas och andreas säng, eftersom andreas tog mitt rum, då tog jag hans!
Ligger och funderar hur jag ska tillbringa min sista dag på lovet, ska nog göra någonting tråkigt så dagen känns extra lång ;) Eller man skulle ju gjort något skit kul ist, fast hur mycket kul finns det att göra i Hofors då. Blir väll så att jag gå ner på gymmet, Någon som vill med, Larsson?


Fan man skulle haft körkort nu, då hade jag fan tagit bilden, slängt in några roliga kompisar i den och åkt till gröna lund!!! Egentligen så vill jag ju hällre till liseberg, men det är ju förjävulst långt dit .. Sthlm är perfect för en dagsresa. Men aa , fan att jag inte har körkort, och pengar dessutom !


Nu ska jag väll gå upp och göra någon nytta, ska gå och kolla om syon är på skolan om inte så gör jag det imån, för då måste hon var där! finns ju chans att jag får längre sommarlov, och det vill man ju inte missa ;) haha!


xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback