Måndag 23 Augusti

Hejsan! Idag så har jag hunnit med en hel del tycker jag. Har varit i skolan, varit och hängt på björkhaga, gymmat, övningskört och kollat på fångarna på fortet! Som jag tycker för övrigt är skit kul att kolla på, ruskigt spännade, men jag förstår inte riktigt grejen med dvärgarna ? Det lär ju bara vara så att det är en tradition, för det är väll inte samma? Haha, coola är dom ju iaf!

I skolan idag stod det bara formgivning på mitt schema, i 3 timmar! Roligt, tycker iaf jag.
Idag så fick vi alla en varsin sko och massa olika matrial och så fick vi göra vad vi vela med de, det vart många roliga resutlat - tårt-skor, grisskor,  och massa krimkrams skor, Till den kategoring hör nog mina skor, krimkrams! Jag fick inga riktiga idéer så jag körde bara lite på halvnormala skor + lite extra skulle man kunna säga. Man skulle döpa skon också, jag döpte min till ''Girls Night Out''. Resultat nedan.

Här har vi skon före!


Och här efter. Haha! Skillnad? Den lilla kil-klacken och baksidan
 består av massa rosa paljetter ;)


Nej nu ska jag nog krypa ner i sängen och kolla på någon bra film, godnatt! imånn ska jag övernatta med Ya's 1or, Längtar inte övermycket kan jag säga..

xoxo/e.j ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback