Tisdag 17 Augusti

Hejsan! En slut evelina ligger utmattad i sängen, första skoldagen i falun idag. Jag känner såhär, jag kan klara mig utan kompisar, jag är där för utbildningen man får, sen äre det väll bara en bonus om man får någon kompis. Men varför hålla på med massa utflykter och ''icebreakers'' det är ju bara jobbigt.

Typ lika jobbigt som att stå och vänta på bussen först, vänta på tåget i en kvart lite mer, tåget ska vara 40 min försenat... Sen när man slutar så slutar man kvart i tre, tåget går hem halv fyra, vänta 45 min, vänta på bussen i typ en kvart igen, och sen vara hemma. Otroligt jobbigt, jag vill inte hålla på så :( Kanske kanske skulle det gå om jag hade en iphone 4 att fippla med.



Om jag går i skolan där eller inte, så vill jag iaf ha en, jätte mycket !


xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback