''The Truth''

Smeknamn: evert, jöns, men för det mästa nog jönsson!

Låt som när du är ledsen sörjer till: beror lite på vad jag är ledsen för, men som kan funka till allt är ju typ My immortal med Evanescens.

Beroende av: Att kolla hur jag ser ut :/

Vad tror folk om dig? ingen aning, fast kan ana att folk inte tror så bra om mig, men jag har ingen aning varför ;o

Stämmer det? Absolut inte, jag är ju snäll, om man är snäll mot mig förstårs. 
Vad får du oftast komplimanger för? Kan inte komma på något alls, jag tror faktiskt inte jag får komplimanger så ofta..

Hur imponerar man på dig? Att vara sig själv är ju alltid en bra start iaf.  
Brukar du skratta för dig själv? Jämt!

Var bor du? Hofors och Torsåker

Trivs du där? Nej det kan jag väll inte påstå att jag gör.

Hur svarar du i mobilen? ''aah hallå'', eller ''evelina'' .

Vem ringde du senast? Alexander Skråmo

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Vart är du någonstans?"
Antal timmar sömn inatt: Somnade vid NIO faktiskt, och gick upp kvart i sju. så alltså typ 10 timmar :O eller?

Sov du ensam: Ja...

Brukar du komma i tid: Japps, förutom till skolan då. Men det ska det bli ändring på.

Vad tycker du om fötter: Ingen komentar.

Vad saknar du: Jusst nu är det nog folk jag inte sätt på länge, Nelly, Mamma, Pappa, och alex, fast han och jag sågs nyss men ändå <3

Hade du en bra kväll igår: Helt ok, kunnat varit bättre, låg bara i sängen och kolla på oth sen somna jag skittidigt!

Favorit dryck på morgonen: Någon juice med god smak.
När brukar du oftast gå och lägga dig: När det är skoldagar och så, så försöker jag lägga mig i sängen vid 9-10 tiden, och då slår jag oftast på en film.

Är du blyg? Jaa det skulle jag nog säga att jag är, har blivit väälidgt blyg. 
Sysslar du med någon idrott: Innebandy, ibland fotboll! 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njae jag vet inte, tycker det är en svår fråga.  
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: kolla i killarnas omklädnings rum på idrotten ;) haha nej, men jag skulle nog jucka!

Är du nöjd med ditt liv: Nej för fan, är nöjd över att jag har vissa personer i mitt liv, inget annat tyvär..

Är du bortskämd: Njae, alltså lite kanske, ibland, det går i perioder isf.
Vad gör du i morgon: I morgon ska jag till skolan.

Vad är det värsta du vet? När folk ljuger, och ännu värre när man egentligen vet sanningen.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jaa, jag har få vänner, men det är äkta!

Vad är det finaste du fått? Alexander skulle jag tro ♥
En speciell dag du minns: 7 Juli 2009, när nelly föddes.

Du samlar på: Känns som jag samlar på något, men nu kommer jag inte på vad det är ;o

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen tror jag.
När grät du senast: Igår..

Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa en sak som jag håller för mig själv tills vidare, sen skulle jag nog resa, och spara mycket, så jag kunde flytta hemifrån!

Vill du gifta dig: Jag har aldrig velat gift mig, kanske om jag vore 60 och varit med samma hela livet. Jag har alltid velat haft ett brölopp, när jag fortfarande är ung alltså, lite dilemma, får se hur man känner om några år.
Vill du ha barn: Jaa verkligen !

Är du musikalisk? Jag älskar musik och sjunger gärna med, men om det låter bra, nej :(

Biter du på naglarna: Ibland, men väldigt sällan.



haha bilden är ju kul!


Kommentarer
Mum säger:

Vi saknar dig också, Nelly föddes 7 juni;-)

2010-08-19 | 19:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback