dag 4 - mina syskon

Då kan jag förklara att jag är det mista barnet i våran familj och jag har 2 systrar, Erica som är 23 år bor i Hofors med sin sambo Andreas och deras dotter Nelly. Hon jobbar på ovako och tränar så mycket hon kan och gnäller kanske lite för mycket på sitt utseende (som mig då;)). och Emelie som är 21 år och bor i Göteborg nu med sin sambo Daniel. Emelie jobbar på Intersport på avenyn just nu, men hon har alla dörrar öppna för det är inget fast jobb (som jag fattat det iaf). Jag kan säga att jag har väldens bästa systrar ♥ vi står alla varandra väldigt nära och det är jag väldigt glad över!

Jag tror att när vi var mindre var jag ganska dryg på mina systrar, skulle alltid vara med dom när dom hade kompisar och så.. Men så är väll alla småsyskon? Men redan när vi var små höll vi ofta ihop mycket, och bråkade mycket ;)

Nu när vi blivit äldre har vi blivit som bästa kompisar Och alltid när vi träffas tillsammans har vi jämt kul! Skrattar oftast så mycket så man får ont i magen!

Jag har ju bott med min syster Erica i över ett år nu, så hon har ju blivit lite trökig i längden ;) haha! Nej inte trökig, Blivit lite som en extra mamma som gnäller lite för mycket bara. Fast vi har fortfarande roligt och skrattar ofta tillsammas.
Emelie som bodde i sandviken träffade man inte lika ofta, så hon hade ju inte saker att gnälla på, för de mästa ;) Och nu bor hon i Göteborg, och jag är rädd för att vi kommer träffas alledes för sällan :(

Haha alltid när vi ses allehopa hemma i torsåker blir det oftast ett hilma liv, för vi skrattar så mycket och håller på. Då suckar oftast pappsen slänger ut sig någon komentar att vi för sådant liv..

För mina systrar berättar jag nästan allt, och jag tror dom berättar det mästa för mig också, vi finns alltid för varandra. och jag älskar dom så mycket! Dom har en stor plats i mitt hjärta och det kommer dom alltid att ha ♥


Kommentarer
Syster Erica säger:

Loooooove You... //Morsan!

2010-12-10 | 08:02:12
Bloggadress: http://ericaj87.blogg.se/
emelie säger:

!Du har en stooor plats i våra hjärtan också <3 även fast du är dryg ibland ;) oavsett avstånd så finns jag här för dig. Kom ner snart! Älskar dig min lillasyster!

2010-12-10 | 12:23:30
emelie säger:

!Du har en stooor plats i våra hjärtan också <3 även fast du är dryg ibland ;) oavsett avstånd så finns jag här för dig. Kom ner snart! Älskar dig min lillasyster!

2010-12-11 | 17:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback