del 2 - mina föräldrar

Då ska jag berätta lite om mina föräldrar! Kan börja med min mamma som heter Marie Elisabeth Hansson hon är 4.... Gud jag kan helt enkelt erkänna att jag tappat räkningen, men jag skulle gissa på att hon är 42/43 typ. Hon jobbar som kokerska i Solberga skolkök. Hon har ofta många bollar i luften,  och ställer ofta upp för allt och alla! 
Sen har vi pappa då, Leif George Jönsson och han är ett år äldre än min mamma. Pappa jobbar som lastmaskinsförare (?) på ovako steel. Han är väldigt snäll och hjälpsam och försöker alltid se till att alla är nöjd, även om det inte går som det ska alla gånger så försöker han iaf ;) haha!

Jag har världens bästa Mamma och Pappa! Man säger allt för sällan hur mycket dom betyder för en, men egentligen så finns det inte ord att beskriva hur mycket dom betyder för mig! Jag älskar dom, och jag försöker alltid att göra dom stolt! Tack föratt ni finns! ♥


pappa och mamma och lilla nelly !


Kommentarer
Mum säger:

Tack Evelina det var väldigt fint du skrivit om oss, ja vi älskar dig också, lär dig att älska dig själv lite mera med. Kramelikarm

2010-12-06 | 21:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback