Onsdag 15 December

Hejsan :) Ligger fortfarande i sängen och har inte klivit upp sen jag vaknade, har ändå ingenting att göra så varför ska jag kliva upp för ... Vill göra någonting, men vet liksom inte vad.. Alla är ju i skolan .. Och jag är ju ledig, varje onsdag jag, Men det klagar jag absolut inte på :D Vore roliare bara om alla andra också var lediga såklart!

Erica och Andreas kankse behöver hjälp med flytten? Dom jävlarna har ju köpt hus i Silverdalen !? Vilket betyder att MITT rum kommer att försvinna, MITT hjärta, som jag älskar så otroligt mycket ... Vill inte flytta! Dom som ska flytta in här lär nog få mig på köpet...



Nej nu ska jag väll gå upp då .. xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback