THE TIME OF MY LIFE .. ?

Fyfan är så jävla depp så det finns inte ..... Känner mig så otroligt gammal, att jag inte levt livet .. Att mitt liv är över .. Att man inte är tillräckligt omtyckt av folk .. Att man inte är bra nog, att man inte duger åt något eller någon ... Vill bara stänga in mig någonstans och sitta där, helt ensam .. Eller Alex kan få vara med, om han ändå hade velat de förstårs .. Varför tillåter man ens sig själv till att vara någon man inte vill, varför ändrar man inte på sig bara .. Varför är allt så jävla svårt ? Fattar inte ..

Det här håller inte, jag vet inte vad jag ska göra .. Jag är bara 17 år, jag borde ha The time of my life ! Men det har jag inte ...


jag vill tillbaka till turkiet, nuuuuuu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback