Tisdag 21 December

Hejsan :) Idag har jag tillbringat dagen i gävle med Emma, tycker lite synd om henne eftersom jag var lite på dåligt humör, men försökte att inte visa det, fast nu vet du ju de emma;) Och jag har kommit fram till att emma och jag ska fan aldrig mer åka buss, jag ljuger inte och överdriver inte när jag säger att det krånglar jäämt när vi ska åka! JÄMT! Okej x-trafik , du vinner! jag ger upp! f y .

Hittade iaf en julklapp till Erica! Imån ska jag hitta en till Pappsen! Ska in till valbo med Erica och Nelly då.. Hade hoppats på att jag skulle bli bjuden på kalas imån, men så vart de tydligen inte ..

Nu ska jag kika vidare på One tree hill och dräggla efter Nathan Scoootttttt , love love love ♥♥♥



xoxo/e.j ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback