Tisdag 7 December

Hejsan :) Idag har jag varit i skolan och vi har fått en ny uppgift i ämnet design! Vi ska göra en kollektion med ett tydligt tema, jätte kul tycker jag!! Sen ska vi presentera det på ett presentationsboard, också kul, mindre kul att stå och berätta för klassen vilket material man valt och varför... Men men, det andra är ju roligt iaf.

Jag började göra en "Red carpet kollektion", men tydligen så kom inte temat fram tillräckligt där så nu gör jag "Prima Ballerina" inriktining till åldersgruppen ca. 4-6 flickor såklart. Imån är jag ledig, så jag tänkte att jag skulle jobba lite med det då, hälst bli klar, för det ska vara klart redan nästa vecka.

Men Jusst nu känner jag som jag håller på bli sjuk ... Typsikt på sin lediga dag -.- Känns som febern börjar leta sig fram, ont i halsen har jag, sen helt slut och ont kroppen med.. Inte kul! Blir hemma dag imån alltså, i Torsåker!

Ska skriva "dag 3 - min första kärlek" imån med, you can't wait huh ? ;) Men nu ska jag sova, godnatt xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback