Torsdag 2 December

Nu är man inne på en ny månad igen, härligt! Älskar december, så mysig och fin månad :)
Igår var jag och shoppade lite med alex, hittade typ ingenting, letade dock inte heller eftersom denna månads pengar ska gå till julklappar! Men ett par trosor och ett par skor råkade det bli ändå. Och en tröja och hörlurar som jag fick av alex ♥

stod länge och funderade på om jag skulle köpa någon av de här, men det här är ett par skor som jag tycker är grymt snyggt på andra, men inte på mig. Känns liksom inte riktigt som min stil, passar inte på mig..

Så det vart dom här ist, har länge vela haft skorna från nelly med dargkedja, men dom jag jag känt att skulle blir alledens för höga, dom ser väldigt höga ut iaf! Sen har jag också dragit mig en funderare på ett par skor från H&M..

Skorna från nelly till höger (sjukt motherfucking snygga!) också skorna från H&M till vänster.
Så den skon jag köpte vart ju lite utav en blandning av dom :)

xoxo/e.j ♥

Kommentarer
the one and only antonia! säger:

den andra bilden högst upp, det är ju de skorna som jag har ;)

2010-12-02 | 15:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback