I'm so freaking pissed!

ÅHHH jag blir så oerhört förbannad nu alltså !
Jag har hållt på att titta på klänningar på nelly.com dom senaste dagarna för dom har fri frakt denna vecka! Så hittar jag en klänning som jag bestämmer mig för att kanske köpa,även fast jag är fattig, men tänkte köpa den och spara till skolavslutningen eller något. Aa så när jag ska visa erica vilken jag menar, tror ni inte dom är slut då ? JO! Mén det tog jag rätt okej ändå, sen nu går jag in på Kenzas blogg, då har hon köpt den vetu! sen har hon sagt att det fanns några kvar och att det var fri frakt , inte konstigt att dom var slut !! Så nu är jag förbannad! Det var ju MIN klänning .... åååhhhhh , känner att jag verkligen vill ha den nu ju :( fan vad gud hatar mig, han gör mitt liv till pest och pina fan !


Den rosa klänningen var den jag hade tittat på .... MORR !

Nej nu går jag och lägger mig och sover bort denna ilska jag har just nu , får se om det blir vablo eller herrmatch imån! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback