Onsdag 3 Februari

Tänkte jag skulle uppdatera innan jag lägger mig och sover :) Idag så har jag haft en träningsfri dag -.- vela egentligen köra core idag, men erica kunde inte och emma vela inte .. dåligt ! Blir dubbelträning imånn då kanske .
Imånn är det åter igen den där dryga estetiska verksamheten, jag vill inte ! vill inte alls gå till skolan längre , det värsta stället som finns jusst nu känns det som, vill bara komma bort! men jag är ju visst fattig :'( fan vad livet hade varit enkelt med pengar, jag tror mer på pengar än på kärlek förfan !
Kan man göra ett konto som man sparar pengar på? om det går så ska jag göra det, vet precis vad jag ska spara till!

Nej nu ska jag försöka kolla på The Hangover, har försökt kolla på den i flera dagar i andreas cp blueray, men det funkar ju inte ? det har funkat förut :o men nu ska jag försöka i datorn ist. blue ray är ju bara skit de.. godnatt! 

xoxo/e.j ♥ 

Forget people from your past, there is a reason why they didn't make it to your future.

Kommentarer
TB säger:

Kan det inte vara så att du inte får det att funka med filmen pga att du är tekniskt handikappad (kvinna) och därmed inte kan med tekniska prylar?

Om inte jag missminner mig så är det ganska ofta (varje dag) det kommer svordomar ur din trut för att telefonen/datorn/tv/dvd/bluray inte gör som du vill.



Men visst, jag ska köpa en gammal hederlig video så slipper du krångla med alltför tekniska saker :)

2010-02-04 | 10:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback