Torsdag 25 Februari

Hejsan! Kom hem från skolan för en timme sen typ.. Nu sitter jag och väntar på att gå på träning, känns lite segt eftersom träningen inte börjar förns halv sex. Så tänkte kika lite på tven för att få tiden att gå fortare! Sex and the city börjar om 10 min, sen är det oth :) Sen vips är det dags att börja göra sig klar för att gå till träning, låter som en bra plan det här !

För någon dag sen klicka jag hem lite kläder från H&M, usch gillar inte att skicka efter från internet, jag är så kräsen och det mästa passar ju inte :/ Men det vart iaf det här :



jeansshortsen

Självklart så nu när man kolla på H&M's hemsida så hittar man ju mycket mer man vill ha! Men aa jag har inga pengar :/

Nej nu blir de satc och oth :) bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback