Lördag 2 Januari

Hejsan :) Igår gick jag och lag mig halv 9 :o ! haha , jag somnade inte och sen ringde alex, så jag slapp ha fredags mys med mig själv. Emma Sjöstrand var här tidigare och hade sitt wii med sig, så vi spelade lite sånt och åt tacos :) kul!

Just nu har jag precis målat klart naglarna , vart superfult... Väntar på att min kärlek ska träna klart, vi ska åka in på bio idag.  Vi ska se Avatar, vad jag har hört så ska många tycka den är bra, men jag tycker den bara värkar konstig ju.. Får se sen vad jag tycker, hoppas jag kommer fatta den!


min kärlek<3

iihh så snyyyggg ! Aja nu ska jag börja göra mig klar , byee!

xoxo/e.j ♥

Kommentarer
Mum säger:

Det var en riktig pudding, vart har du hittat honom??;)

2010-01-02 | 22:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback