Onsdag 20 Januari

Hejsan :) Nu har jag slutat, hade bara individ och samhälle + matematik idag, svenskan var tydligen inställd.
Jag får panik och ångest nu, panikångest (?) he he ^ Finns ju ingenting och göra ... Får panik när jag tänker på imånn, då jag inte heller kommer ha någonting att göra, tänker på helgen då jag inte heller kommer ha någonting att göra .. MÅSTE HITTA PÅ NÅGONTING , MEN VAAAD !? det är krissituation alltså ;o Det är inte såhär jag vill minnas mit liv när jag blir äldre, fan heller ! Ryck upp dig !

Tror jag ska sätta mig på bussen klockan 12.15 och se vart jag hamnar , så får jag vara hemma igen till klockan halv 8 (?) då det är Core :) Byeee !

xoxo/e.j ♥


(hoforsrocken)  allt är upp o ner :(                             fin stjärt btw , tack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback