Brad Pitt - The world's hottest person!




Idag gick Benjamin Buttom på Canal +, såg lite mot slutet, där Brad Pitt är som snyggast i filmen, och så jävla snygg är han också! Gud är nästan så man känner sig kär, blir helt pirrig i kroppen! Haha herre gud! Tycker det är helt sjukt också att gud har kunnat skapa en sån snygg människa, där har han verkligen lyckats må jag säga! Jises! 


Det går inte att motstå dina fina leenden och din snygga kropp
Det är du som får mig att le när mitt humör inte är på topp

När jag ser dig på teven kan inget annat störa mig
För då är mina ögon fästa som i hypnos mot dig

När en timme sedan har gått
Och du från skärmen har försvunnit bort

Sitter jag i soffan och tänker
På om du ens en tanke på mig skänker

Men det vet jag att du inte kan göra
För du vet inte att det är hos dig mitt hjärta bör höra

Jag fortsätter att drömma om ett liv med dig och mig
Men jag kommer för alltid bara vara en åskådare för dig

haha ;)

Nej nu ska jag hopp i säng, upp tidigt och jobba imån! godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback