Lördag 3 Juli

Hehe dålig uppdatering igen, men har gjort så mycket annat, så har inte haft tid att setat vid datorn. 

I tisdags var jag ju i gävle, då fick jag med mig en ny klocka hem. betalde endast 49kr för den, det var halva priset, sen hade jag presentkort på 200kr, toppen! Fick även en väska på köpet! så köpte jag nya ''rayban'' eftersom jag glömde mina på bussen. och en baseballjacka vart det också.



I onsdags var jag till gävle igen, då köpte jag en kjol, en klänning och ett bar ''cykelbyxor'' med spets nertill.

I torsdags så gjorde jag ingenting speciellt, var bara med alexander♥ typ , kolla på harrypotter filmerna.

Igår så låg jag uppe i edsken heela dagen, men får jag nå färg då? NÄÄE! ååh jag blir så trött på de här -.- På kvällen fick jessica och jag för oss typ klockan nio på kvällen att dra på fest i torsåker, så vi fixa skjuss och drog dit!

Idag har jag varit i ältebo med Antonia, Jessica och Emma. Legat ute på sjön i en båt och bara njutit, så himla härligt! älskar sommar och sol. Får se om vi hittar på något ikväll också :)




xoxo/e.j ♥


Kommentarer
the one and only antonia! säger:

härligt stor jag såg ut då!!!!!

2010-07-03 | 20:24:36
eevelinaj säger:

boobisarna ja ;) dom är alltid stora! ggiillagillagilla

2010-07-03 | 23:09:46
Bloggadress: http://evelinajoensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback