Söndag 4 Juli

Hola! Idag hade jag sätt fram emot en solig heldag i edsken, men det vart inte så .. Vart en molnig halvdag där ist. Nu så sitter jag hemma och inte gör någonting alls .. Funderar på om jag ska lägga mig nere i källaren och sova lite, det är så svalt och skönt där nere! Sen så har jag ju inget bättre för mig -.-

Ikväll ska jag försöka övertala min man att vara med mig, men det kommer väll inte bli så lätt eftersom han bara ska sitta vid datorn och spela, töntigt! Jag vill vara med han nu innan jag börjar jobba med mamma i några dagar, för då kommer jag få sova själv :( så fan om han dissar idag !


vill steka och bli brun, men i år tar inte solen alls på mig :(


xoxo/e.j ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback