Tisdag 27 Juli

Fan också, åter igen dålig uppdatering .. jag har haft ganska fullt upp sen sist jag uppdatera. Skulle uppdaterat den 21 då rebecka fyllde år, då var vi hos henne och käka tacos och kladdkaka! Sen gick vi till linn och bada i hennes pool, toppen dag.

På torsdagen till fredagen åkte jag med alexander ♥, hans mamma susanne och hans kusin sandra på kryssning. Birka Paradise blev det och det var kul, synd att man förlora pengar på jävla spel automater -.- men man vann ju lite också ;)

Lördag var det Hoforsrock här i hofors, tjejgänget samlades och spelade lite spel sen drog vi ut och kikade på rocken.

Sen i söndags har jag bott hemma med alex och är hundvakt åt troy nu när hans pappa är i Norge, Troy är en Amstaff/Pittbull så han får inte följa med till dit, dom är tydligen olagliga där.


Har knäppt bilder på alla tillfällen så ska slänga in bilder så fort jag sitter vid min dator!



Nu ska jag nog gibba lite GTA sen gå ut och gå med Troy och sen börja se på 24 , godnatt :)

xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback