Tisdag 6 Juli

Hejsan! Idag var det tänkt att jag skulle jobba med mamma, men hon behövde ingen hjälp idag, och tur var väll de egentligen. Aldrig att jag hade orkat gått upp klockan 6 typ. Idag lär jag gå och lägga mig tidigare, får imån så ska jag upp och jobba!

Idag så vart mamma och jag bjuden på fika hos min faster mona och kusin emma. Jag var lite sugen på att springa, så hoppade av vid tegelbruket och sprang därifrån, ca 3.5 km! Alltid någonting, känner att jag ska komma igång med träningen nu igen!

Nej nu ska jag dra in till tv rummet och kika på fotboll, semifinal Uruguay vs. Holland ! Idag så hejar jag på ingen speciell, imånn hejar jag på både Tyskland och Spanien ;o

xoxo/e.j ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback