Torsdag 29 Juli

Hejsan! Idag har man rört lite på sig, sprang en liten runda med Troy och Alexander imorse. Sen har jag varit till valbo med Emma, köpte tre linnen!

Igår var jag lite hurtig också, körde ett spinning pass klockan tio. Erica och Nelly kom ner till mig och alex som bor i muntebo nu, vi bjöd på lite fika, så kom susanne och andreas också.
På kvällen åkte alex och jag med mamma och pappa på crusing. Såg några assnygga bilar, ska lätt ha en maffig escalade med fetaste fälgarna när det blir dax med bil för mig! Såg min dröm-mustang också, hann inte knäppa kort, och såklart så åker den bara förbi en gång :(

ge mig de i 18års present, snälla mamma! ♥


gaaah vilken skönhet!
byeee, xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback