Fredag 11 Juni

Idag är evelina lite avensjuk på alla som tar studenten! Fast egentligen inte, tänk nu måste dom börja leta jobb och jobba! en annan kan ju bara glassa runt lite, för så värst hårt är det ju inte i skolan egentligen. Eller jo, men man måste ju inte vara superpluggis och göra allt och gå på alla lektioner så.
När man har jobb, då måste man komma i tid jämt och vara där när man ska. Så jag är lite glad att jag har två år kvar. Fast ändå skönt att ta studenten. och framförallt roligt att ta den !


haha bra längesen med emelies studentmössa!

Idag har jag tränat barmarksträning, jobbigt vare, mycket löpninging, inte min grej! inget är nog min grej kom jag på nu .. aja ..  

Nu ska jag mysa ner mig i soffan, skön fredagkväll, trotts att jag hade hoppats på en lite roligare och fartfylld! :)

xoxo/e.j ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback