Fredag 18 Juni

ååhh är så otroligt sur på allting jusst nu , går inte att besriva min ilska! det är dock väldigt konstigt att jag känner sån stark ilska för jag har egentligen ingenting speciellt att vara skit sur över.. eller joo det tycker jag nog att jag har. SÅ jaaaa jag få vara såhär sur och känna sån här stark ilska!

åååhhhhh !!!!!!! vill så gärna slå söder allt som ögat når.

det är inte värt de här. ingen är värd att jag ska känna såhär !! okej, nej jag fattade inte själv ens vad jag skrev där. Men jag är waaaay to angry to care!

pissofff bara! bajsskitsuuuuuuuuuugsnopphelvetsapröv

Kommentarer
jennifer säger:

evelina du måste höra av dig.

kom hit och var arg istället för att vara själv!

var arg på mig mig.

puss på dig gumman

2010-06-19 | 03:19:41
Bloggadress: http://jennifercliffoord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback