Måndag 14 Juni

Första dagen på sommarlovet idag skulle man kunna säga. Och lämpligt så känns det som jag dragit på mig magsjuka, fyfan! mår så illa hela tiden, är helt slut i kroppen, och det känns som jag får typ sendrag i magen ibland, sjukt jobbigt! Trotts det så har jag tvingat mig själv upp på en fotbolls träning, har varit så sugen bra länge nu att känna på bollen igen, idag var det dock inte så kul eftersom jag mådde piss, får prova en annan dag igen då jag känner mig piggare! 

Igår firades kusin anna som har tagit studenten, grattis ! slänger in en bild på kusin vittamin, otto! 

 
awww så söt !

Nej nu ska jag kika lite på tv, sen blir det att hoppa i säng, sova bort magontet ..

xoxo/e.j ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback