Onsdag 16 Juni

ooohh härligt med lite sol!! fast jag tycker fortfarande att den inte riktigt värmer så som jag vill, bättre kan du soljävel!

Just för att solen skiner så har jag tillbringat dagen i en solstol ute på baksidan, ska nog sitta där ett tag till, men måste ha en liten paus. Jag blir ju så otroligt rastlös av att bara sitta, om det hade varit varmare så hade man ju njutit, nu blåser de lite små kallt och så , så nu gör man inte det på samma sätt.. Nu lär jag tvinga mig själv att sitta ute, är ju blek som en.. ja jag vet inte vad , men väldigt blek iaf !!!

Senare idag blir det nog att åka upp till hofors ♥ 

Nej nu måste jag ut och sola lite till, bye ! xoxo/e.j  



jag försöker vara stark, jag försöker klara mig
men sängen känns så stor här utan dig..
jag undrar hur du mår och om du tänker på mig nu,
i mina tankar finns det bara du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback