Måndag 22 Mars

Hejsan :) Usch vilken jävla träningsvärk jag har idag, och den blir bara värre och värre .. Men att ha träningsvärk är ändå så jävla skönt, lite jobbigt att ta sig upp när man setat bara. Och såklart så var de ju styrka på idrotten, men det var ju inte så farligt så det gick rätt bra ändå, träna innebandy träning nu på kvällen också, det var därimot lite värre, fy sjutton !

Imån blir de nog en lugn dag utan träning! fast de är så tråkigt då, eftersom tränar är det ända jag gör på dagarna förutom skola, så är jag inte tränar då gör jag liksom ingenting ;/ får bli ändring på de ! 

Nu ska jag slå på något one tree hill avsnitt sen sova, godnatt!

 xoxo/e.j



GRATTIS TILL LINN FJELLET TÖRNSTRÖM OCH BEATRICE JÄDERBERG SOM BÅDA FYLLER 17 ÅR IDAG!
hoppas ni har haft en toppen dag, och tänk .. nu är det bara ett ynka år kvar ;)


; bild från nobelfesten -08


Kommentarer
Linnie säger:

Svar: Den är inte såld än, men det är en som är intresserad. :) Men ja, kom & pröva den durå! :) Föresten, så heter jag Linn Fjellet Törnström. ;) Du vet, jag har ändrat så att jag verkliegn heter det, så får man inte med Fjellet så finns det ingen som heter Linn Törnström. :P Men så kul, i Hofors säger alla bara Linn Törnström & i Gävle säger alla Linn Fjellet.:P Haha

2010-03-23 | 09:34:02
Bloggadress: http://linnie.blogg.se/
Bea säger:

Tack Jönsson ;) åå jadu snart så blir man 18! Bara lääängtar ;) <33

2010-03-23 | 23:14:01
Bloggadress: http://beatricejaderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback