Onsdag 10 Mars

Hello :) idag har man varit rätt duktigt och gått i skolan, gjort klart en uppgift t.o.m ! Efter skolan var jag helt slut och sov ett tag, lite rädd att jag inte kommer kunna somna inatt nu,måste värkligen gå upp i tid och komma iväg på esteten, var ett tag sen jag var där nu ...
Har precis kommit hem från ett COREpass nu, jises vad magen får jobba, och det gillar jag ! synd bara att jag gör fel ibland och får ont i ryggen ...

Idag skulle jag egentligen varit och färgat mitt hår blont, men jag valde att ha kvar det bruna, tänkte sätta i riktig hårförlängning ist! är så hilma fint med brunt långt hår tycker jag !


bestämde mig igår när jag såg på destperata hemmafruar att jag vela göra hårförlängning!

Nej nu ska erica och jag sätta i en film och kolla på, vilken har vi inte bestämt ännu, men jag vill se Valentines Day !

Godnatt! xoxo/e.j ♥

Kommentarer
linn teresia yu mei säger:

ÅÅÅh, hon är så fin! Haha juste, med tanke på desperate housewifes, har du tänkt på att jag liknar Susan i sättet? =o Typ... klumpighetsmässigt... Haha. :D Och visst brukar du köra bodybump också va? =)

2010-03-10 | 23:39:02
Bloggadress: http://yumei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback