Söndag 7 Mars

Usch sista dagen på lovet är snart över , känns förjävligt, vill inte gå till skolan .. men man får väll tänka att om 3 veckor (?) är de lov igen !

Idag gick man upp stax efter sju, hade samling klockan åtta, match i sandviken mot alba. Vart en rejäl förlust , 8-2 .. Trökigt, otroligt tråkigt att spela på jernvallen i huvudtaget, jag kan verkligen inte spela där, går jämt dåligt ! men det beror nog lite på min inställning ibland -.-
Efter matchen åkte jag hem till torsåker ett tag, men nu är jag uppe i hofors igen. Nära till skolan ;)

Usch fyfan när jag skulle duscha idag, jag kände att det var kallare än vad det brukade vara och det gick inte att höja värmen, men det gick ändå liksom att duscha. Tills jag hade i hårinpacking i huvet, då vart det iskallt! fyfan kunde inte skölja ur det för det var så hilma kallt, så nu ligger man med hårinpackning i håret, får skölja ur det imorgon bitti. Hoppas vattnet är varmare då !

Ska nog försöka sova så man inte är allt för trött imorgon .. God Natt !  ♥



DAGENS:

humör:
  lite surig och trött.
problem: är så sjukt dåligt på innebandy
kläder: mjukisbyxor och t-shirt från björkvin
plus:  Jennifer!!
minus: förlusten mot alba med 8-2 
frisyr: öm, helt naturligt vanligt 
låt:  Manupilated - Hanna Lindblad!
händelse:
planer: match
dagens drog: mat :s 
dagens måste:  
saknad: 
alltid du!
önskan idag: att du bara kunde .. ähe nej skit samma ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback