Tisdag 2 Mars

ååh idag känner jag att jag skulle vilja skriva och avreagera mig lite, säga allt jag gjort, allt du gjort , allt du sagt .. meen nääe det är inte värt de . du går vidare så ska inte förstöra för dig nu. synd bara att jag ska behöva känna såhär ...

Idag har jag varit och badat med Nelly. Och nu på kvällen har jag varit hos erica och kollat på tv, dejting in the dark, desperata hemmafruar och cougar town. Nu är jag hos emelie, tänkte skära upp lite frukt och kolla på en film. Och om jag inte kan sova efter det så ska jag läsa lite.. Godnatt !

 

DAGENS:

humör:
  arg&ledsen
problem: du säger så mycket...
kläder: mjukisbyxor linne och adidaströja.
plus:  solat!
minus: är jätte torr i ansiktet. 
frisyr: Rakt vanligt
låt: Run to you - Fibes, Oh Fibes! Kim Wilde.
händelse:
planer: inga
dagens drog: idominsalva
dagens måste: kolla på tv, premiärer.  
saknad: 
alltid du!
önskan idag: att man kunde gå bak i tiden,
ser fram emot: tills allt ska kännas bättre.

Kommentarer
mum säger:

Det är jättebra att du inte skriver så mycket på bloggen, men du kanske ska prata med någon så du får ur dig lite, och kan gå vidare, det är bara du som bestämmer när det är dags. Tänk på vad Grynet sa"ta ingen skit".

2010-03-03 | 14:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback