Torsdag 11 Mars

Hejsan :) Har precis kommit hem från innebandy träning. Kollade en stund på herrmatchen också, men efter första perioden så skulle emma hem och leka med sin pojkvän, och då gick jag också. Ångrar det nu när jag sitter här helt ensam :/ Skulle egentligen vilja träna en till träning också, men jag tror jag har lovat erica att vara barnvakt en liten stund eftersom hon och andreas jobbar..

Imånn är det äntligen fredag, och vad händer dåra? Hade först tänkt åka till hoforsbacken, sen kom jag på hur isigt det lär vara där så då bestämde jag mig att åka till sandivken på skoldans, men nu hade den tydligen blivit inställd, så nu vet jag inte alls vad jag ska göra ...

Nej nu slänger jag nog mig framför tven, har förbaskat ont i ryggen :/ Måste vara sen coren igår!

Byebye! xoxo/e.j ♥



DAGENS:

humör:
  början av dagen var jag glad, men humöret börjar gå nedåt..
problem: jadu..
kläder: svarta jeans, vit tröja med svart text på från gina, + skinjacka och sjal (Y)
plus:  tränat
minus: ätit som en häst känns det som..
frisyr: rakt och volymat (dålig hårdag idag)
låt:  BedRock - Young Money, Lloyd
händelse: hihihihihi ;)
planer: Träning och kolla på herrmatch.
dagens drog: ingenting speciellt
dagens måste: gå på esteten och jobba på mattelektionen!
saknad: mamma & pappa :)
önskan idag: att vissa personer kunde ta reda på riktig fakta först än att de bara tror saker och dömmer en!
ser fram emot: helgen antar ja, har inget speciellt planerat, men det är ju alltid kul med helg!

Kommentarer
linn teresia yu mei säger:

Svar: Tack Evelina! =) Är lite skeptisk själv dock, men alltid bra att andra gillart. Haha. :D Jisses kvinna, vad du håller på med saker! Haha. Jag prövade på bodypump förra veckan första gången, FYFAN vad jobbigt det var. Höll på att dö helt allvarligt. x) Men roligt också, måste ju ge jävla massa resultat. :D Okej, men gym är bra det med. :D

2010-03-11 | 23:09:44
Bloggadress: http://yumei.blogg.se/
Mum säger:

Miss you tooooooooo;))

2010-03-12 | 18:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback