Torsdag 4 Mars

Hejsan :) Igår var Antonia och Emma här och gjorde mig sällskap i emelies lägenhet, trevligt ! vi kollade på film och åt massa gotti ! Haha bara bea är väll den mäst pinsamma film att kolla på, spelar ingen roll hur många gånger man har sätt den, så sjukt pinsam!
Aja tidigare igår var emma och jag ut och sprang, haha vi var tillräckligt dumma att börja springa 2.5 , typ djupsnö juhe. så vi spang uppmot edsken ist och tilllbaka.
Sen följde jag med erica och andreas på gymmet, solade lite, och har lyckats bränt mig i ansiktet! Så nu ser man ut som en tomat, speciellt om näsan, vad annars liksom ?

Ikväll då, ska man in till sandviken på skoldans kanske :) ? HÖR AV ER !

Nu ska jag iaf snart och fika på hansons med mamma,  bye !



And when I'm gone, just carry on, don't mourn
Rejoice every time you hear the sound of my voice
Just know that I'm looking down on you smiling
And I didn't feel a thing, So baby don't feel no pain
Just smile back


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback